sobota, 23. marec 2013

Opeke

Januarja smo s prijatelji obiskali tovarno opek na severnem obrobju mojega mesta.

Tu je kratek clanek, ki je nastal za e-fotopotep.

13 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. Res je :) Decki tam so bili res neverjetno prijazni, pac tipicno bangladesko... Ta dan je bil se en dokaz, da je Banglades precej vec kot klasicne turisticne znamenitosti.

      Izbriši
  2. aaa dečki a? ;) zdaj pa res sam še eno parcelo kupiš tam... opeko boš tako dobila ali pa jo naredila... pohištvo tak že maš :)... sem razkril tvoj skrivnostni plan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ne, so stanovanja tak poceni, da se ne splaca nove hise gradit :) glede na to, da mi bo s tem tempom uspelo nasparati za stanovanje v Lj pribljizno kako leto po penziji (ki je zaradi neskoncnega dela preko studenta tako ne bom docakala), bi bilo mogoce res vredno razmislit o tej moznosti. Do sedaj sem za potovanja zapravila toliko, da bi ze imela pol solidnega stanovanja v Dhaki. (In mogoce dnevno sobo v Sloveniji - ce mi je ne bi ti s popustom naredil, pol bi mela se za kak stol v kuhinji :P )

      Izbriši
  3. ah zdaj ste ženske glavne v sloveniji :) tako da se bo mogoče kaj spremenilo in bomo kaj lažje živeli :)90% popusta bo dovolj?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nehi bit seksisticen in ocenjevat ljudi na podlagi tega, kar imajo med nogami. Seksizem gre v obe smeri in domneva, da je nekdo dober voditelj, ker je zenskega spola, je cist enako seksisticna, kot ce reces, da zenske ne znamo vozit. Dokazuje, da zenske/ljudi na splosno definiras po spolu, ne pa po tem, kaj imajo v glavi :) Ok, sej vem kaj si mislil, mal moram bit pametna. Tu se dve zenski menjata na oblasti ze kar nekaj volitev pa lej kako sranje mamo.
      Ok, kaj pa tak: ce kdaj kupim stanovanje v dhaki, ti placam letalsko karto, dnevnice in zastonj hrano in bivanje pa mi opremis stanovanje :) Glede na to, kolk sem za svoj regal placala, je to za Banglades zelo velikodusna ponudba...

      Izbriši
  4. no ja čisto tako... raje delam pod žensko :P mi gredo pa že iz navade moški na jetra (beri k.... ;) tak da mogoče smo pa zdej dobili končno pravega moškega na čelu vlade :)zdej so ble itak ja same punčke :D

    uh hm da premislim... plačala si 5 eurov za omaro... sicer ne vem kok stanejo pol izdelki tam ampak vseeno se ti bo bolje splačalo če ti tam kupiš že sestavljeno pohištvo, ker drugače še 99% popust ne bo dovolj :P drugač pa hrane se ne bom branil.. ampak če se da tukaj v slo? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sej ne gre za to, kaj se bolj splaca, valjda da se mi ne splaca uvazat delovne sile v banglades, ce pa svetovne tovarne selijo svojo proizvodnjo sem :) ni fora v tem, ampak v kvaliteti in unikatnosti.
    No, potem pa dobis kosilo, ko pridem nazaj. Riz pa dhal pa krompir :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ok riž razumem krompir tudi... za to kar pa ne vem se bom pa pustil presenetiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aja, bi morala napisat bhat, dhal pa aloo, da bi se bolj imenitno slisalo. dhal je leca. oziroma ce jes zinaj in narocis dhal, dobis ponavadi redko omako oziroma bolj juho iz lece. Je se pa z rizem ali rotijem (evo, se en nov pojem zate za naucit :) ) Oprosti, da sem ti unicila presenecenje...

      Izbriši
  7. hm ni panike... pri mojem spominu se ne bom delal presenečen, ker bom tako pozabil kaj to je :D tak da bom presenečen :)... pa bom lahko posodo pomil? :P

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne, pomivanja posode, iz katere jem, ne zaupam ljudem, katerih pomivalnih navad ne poznam :)

    OdgovoriIzbriši
  9. jih boš pa spoznala :) hm malo barve si dobila vidim :D

    OdgovoriIzbriši