sreda, 31. oktober 2012

departures.

Ker sem našla novo ljubezen, se mi zdi edino pošteno, da jo delim z bralci svojega bloga. Bolj kot ne po naključju (ker nimam televizije in je posledično praktično ne gledam) sem pred časom na Travel Channelu naletela na oddajo, ki je prej nisem poznala. Ko sem malo raziskala, sem ugotovila, da bi zadeva znala biti zanimiva. Popotniških dokumentarnih serij je nešteto, a ta izstopa. V njej spoznamo dva prijatelja, Scotta in Justina, ki se odločita pustiti praktično vse za sabo in potovati po svetu eno celo leto. Serija ni toliko o samih destinacijah, kot o popotovanju samem. Tretji, večinoma nevidni član ekipe, Andre, poskrbi za fenomenalne posnetke že tako osupljivih pokrajin.
Po ogledu prve od treh sezon lahko rečem, da sem navdušena...

Ni komentarjev:

Objavite komentar