ponedeljek, 14. februar 2011

Valentinova objava

Ker so internet, reklamni panoji ob cestah in ponudba v trgovinah že vsaj kak teden popolnoma zasmeteni s srčki ali pa kampanjo proti srčkom, najbrž ne bo nobene škode, če še jaz pristavim svoj (srčkast) lonček.
Ker pa to še vedno ostaja popotniški blog, tokrat o vseh krajih in doživetjih s celega sveta, v katere sem se skozi leta zaljubila.

JERUZALEM; kljub temu, da je že skoraj tri leta in pol odkar sem ga obiskala in sem od takrat spoznala še nešteto mest, še vedno ostaja moje najljubše mesto. Bila je prav gotovo ljubezen na prvi pogled, saj me spomin na z večernim soncem obsijano obzidje Starega mesta še vedno prevzame.
KUTA, LOMBOK je eden izmed krajev, ki ti počasi zleze pod kožo. Če se tam ustaviš le za nekaj dni, ne moreš odkriti zakladov, ki so večji od valov na priljubljenih surferskih točkah. Ko imaš tam najljubšo restavracijo, v vasi polno prijateljev, ki te z veseljem zapeljejo z motorjem do še ene sanjske plaže, ker te od padca z motorja prejšnji dan še vedno boli noga, ter seveda ko prvič obstojiš na surfu, veš, da bo ljubezen trajala dlje kot le do naslednjega potovanja.
BURRITO: Ahhhh, kaj bi bila Kalifornija brez svojih neštetih fast foodov z mehiškim pridihom. Ko ugotoviš, da je burrito v vseh možnih različicah lahko obrok v katerem koli delu dneva, postane jasno, da je več kot le hitri prigrizek (resno, burrito zajtrk je genialna ideja).
SONČNI ZAHODI so skoraj preveč klišejski, da bi bili vredni omembe, celo v Valentinovi objavi, a kaj ko je tako prijetno srkati ohlajeno pivo in opazovati, kako se dan na drugem koncu sveta spreminja v noč. Pravzaprav niti ne vem, kaj je na sončnih zahodih, a zdi se mi, da gredo s izkušnjo popotništva z roko v roki.
LJUDJE, ki jih spoznaš na poti... Sopotniki, s katerimi si naključno deliš taksi ali sobo, zaupniki ob večernem pivu, najboljši prijatelji ali le najboljši prijatelji tisti hip, simpatije in konec koncev popotniške romance. Ljudje, ki hitijo zate v trgovino, ko ležiš v hotelski sobi z visoko vročino. Ljudje, ki te spravljajo v smeh. Ljudje, s katerimi deliš življenjske resnice in ti pomagajo odkriti še več sveta.

Ne glede na moj odnos do najbolj srčkastega dneva v letu, zaljubiti se je vedno lepo. V utrip svojega najljubšega mesta ali osebo iz mesa in krvi...

Ni komentarjev:

Objavite komentar