ponedeljek, 5. oktober 2009

Indo v slikah

Surf's up!
Pred mojim bungalovčkom, Kuta






Čudovita Kuta






Ena izmed številnih sanjskih plaž v okolici Kute. Žal te plaže ne bodo več dolgo ostale neokrnjene, saj se za številna zemljišča načrtuje gradnja luksuznih resortov.

4 komentarji:

  1. akhm, nekje pise, da si potovala sama.. ampak na prvi sliki vidim dvoje šlap ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko sem iskala poceni prenočišče, je do mene stopil poljski par in me vprašal, če bi bila pripravljena deliti bungalov z njuno prijateljico, ki je ostala sama, ker bi bilo tako za obe ceneje. Tiste druge šlape so tako od moje začasne cimre :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej!

    A je to okolica Kute na Lomboku ali na Baliju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kuta Lombok... Tista na Baliju zgleda "malo" -hm- drugače :)

      Izbriši