četrtek, 22. november 2012

Malo tu malo tam OST

Ravno sem sredi prenove playliste na mojem vijoličnem iPodu (ja, vijoličen je). Žal se je prvič v najini štiri leta trajajoči skupni zgodovini zgodilo, da sem pomislila, da bi morda morala takrat investirati v 16GB verzijo. Kakorkoli že, nekaj pesmi bo kljub selekciji vedno našlo prostor med razpoložljivimi gigabajti, saj so popolne pesmi za na pot. Najsi bo klasičen kalifornijski road trip ali posedanje ob pivu v azijskem karaoke baru.

Če Road Trippin' Red Hot Chilli Peppersov v poslušalcu ne zbudi želje po preprosti, spontani avanturi s najboljšimi prijatelji in kitaro... No, potem  poslušalcu  ni pomoči.



Me and Bobby McGee je pesem, ki je verjetno najbolj poznana po spodnji izvedbi, čeprav jo je priredilo precej izvajalcev. Pesem je napisal Kris Kristofferson, ki je bil ljubimec in prijatelj Janis Joplin vse do njene smrti. Čeprav pesem naj ne bi govorila neposredno o njej, je priznal, da je bila navdih za nekatere verze v pesmi.


Hotel California je najbrž edini spodoben komad The Eagles. In moja obsedenost že nekje od prvega azijskega potovanja. Zaradi popolnoma nerazložljivega razloga se je takrat pesem vrtela prav vsepovsod. Pa ne le to. Prav vsak nastopajoči v napol karaoke baru ga je uvrstil na svoj repertoar. Od takrat naprej je moj nekakšen amulet. Kadarkoli kje nastopa kak hišni band se potrudim, da ga zaigrajo. To me je stalo že nekaj piv, a bilo je vredno. Pravzaprav je sedaj že skoraj šala, ki pa jo, ker se sopotniki, lokacije in bandi menjajo, razumem le jaz.


Pravzaprav tako epska pesem ne potrebuje razlage. Morda le zanimivost: ni nastala med popotovanjem po Kašmirju ampak - Maroku.



Film režiserja Seana Penna Into the Wild je resnično vreden ogleda. Glasba, ki ga spremlja, ta čudoviti film lepo dopolnjuje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar